Zomerse tuinrondleiding met Hortulanus Henk Boers

27 juli 2024
14.00 – 15.00
Hofwijck

Kom op zaterdag 27 juli genieten van een heerlijke zomerse middag in de prachtige tuinen van Hofwijck, begeleid door onze eigen hortulanus, Henk Boers! Ontdek de verborgen parels en bijzondere verhalen van deze historische tuin tijdens een exclusieve rondleiding.

Programma

• Inloop vanaf 13:30 uur: Start je bezoek met een gezellig samenzijn in de tuin (bij regen in de 17de -eeuwse keuken) onder het genot van koffie, thee en een heerlijk stuk taart.
  • Rondleiding van 14:00 - 15:00 uur: Laat je meevoeren door Henk Boers langs de mooiste plekjes van de tuin en leer alles over de bijzondere planten en de geschiedenis van Hofwijck.

• €10,00 + toegangsbewijs (bijvoorbeeld: entreeticket of museumjaarkaart).

Maximaal 18 personen kunnen deelnemen, dus wees er snel bij! Meld je aan via secretariaat@huygensmuseum.nl en betaal ter plekke op de dag zelf bij de museumwinkel van locatie Hofwijck.

Zelf instellen